15.8.2008

Älkää viekö mun videopelejä!

Olin modernin kaltaisessa koulussa, jossa minulla oli oma huone. Säilytin siellä kaikkia videopelejäni nätissä rivissä. Kun poistuin tunnille, valitettavasti unohdin lukita oven.

Sattumalta pienempi koululaisryhmä oli vierailemassa, ja eksyivätpä minun huoneeseeni Kun palasin vatsaan käveli paljon lapsia videopelien kanssa. Kun menin huoneeseeni tajusin että pelit olivat kaikki minun. Juoksin itkien ulos ja aloin kaappaamaan ohikulkevilta lapsilta takaisin videopelejä. En kuitenkaan millään saanut kasaan kaikkia, joten menin valittamaan rehtorille (sama rehtori valveillakin ollessa)ja käskin hänen kuuluttaa, että pelit on palautettava. Menin ulos ja tipuinkin yllättäen alas.

Minut osti vastaan jokin lankun tapainen ja kun katsoin alas näin vain pimeää. Parhaani mukaan ryömin tukevammalle alustalle, missä vastassa oli vanha tietotekniikan opettajani, joka pakotti minut pelaamaan Crash Bandicoottia.

Ja sitten heräsin.

Ei kommentteja: